IT Service Management ISO/IEC 20000

Med et ITSM certifikat kan du bevise at du er professionel i IT Service Management. Praktisk orienteret på forskellige niveauer rettet mod jobbeskrivelser. Udvalg af 11 certifikater.

The philosophy
Rather than try to do everything that we “could do”, why not focus on everything that we
must do” initially? This will save time and money.

IT Service Management derfor!

    IT service Management  ISO/IEC 20000 Foundation - KBH

    Kursus - Torsdag - d. 7/12/2017

    IT service Management ISO/IEC 20000 Foundation - KBH

    Lær, hvordan du matcher dine ITIL-processer op imod ISO/IEC 20000. Du får værktøjer, der synliggør din virksomheds arbejde og kvalitet af ITIL Service Management via ISO/IEC 20000. Kurset fokuserer på, at du personligt opnår højt niveau af viden om ISO/IEC 20000, der matcher certificeringen IT Service Management Foundation Bridge.

ITSM 'hurtig beregner'

Med denne ITSM 'hurtig beregner' kan kandidaten på bare to trin se, hvad den optimale vej er for en ITSM professionel certificering.

1. Vælg blot din placering i ITSM diagrammet
2. Indtast de certifikater du allerede har opnået

Beregneren overvejer alle de mulige veje der er, og præsenterer den bedste vej for dig på bare et kort øjeblik.

Akkrediterede Partnere



 

Et samarbejde mellem DANSK IT & EXIN

 

ITIL®/PRINCE2®/PRINCE2 Agile®/MSP®/M_o_R®/P3O®/MoP®/MoV®/RESILIA™ is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.