Time to market - rejsen fra kundebehov, via projekt, til første gevinst

Jan Holm, samarbejdspartner, Sustineri og Allan J. Moustgaard, konsulent, Sustineri

Streg

Behovsanalyse, kravspecifikation, design, udvikling, test og validering, produktionsforberedelse, feedback og iteration…. Disse faser kræver samarbejde mellem forskellige afdelinger og kontinuerlig kommunikation med kunden for at sikre, at den endelige gevinst realisering lever op til alles forventning.

Vi ser mere og mere at verden forandres og alting skal gå hurtigere, en ting ændre sig ikke…. Der vil altid komme ændringer.

Dette oplæg er et opråb til Projekt Ledere om ikke at isolere sig for meget i projektet men sikre at der er den rigtige kontakt med Produkt Management og kunder. På den måde vil man ende med en projektgevinst der bliver forretningsmæssigt bæredygtigt i mange år.
Streg

Oplægsholdere

Jan Holm, samarbejdspartner, Sustineri

Gennem de sidste 25 år har jeg arbejdet med at hjælpe kunder få deres behov dækket. Først som applikations specialist i et udviklingslaboratorie, derefter som leder af et applikationsteam i USA tæt på kunder. Dernæst har jeg i 17 år ved Danfoss, EXHAUSTO, ALDES og OJ Electronics opbygget, udviklet optimeret Produkt Management og PMO-teams. Jeg er en praktisk erfarenperson på alle niveauer (applikations specialist til Funktions Direktør) og faser gennem tilblivelsen af et produkt.

Læs mere om Jan

 

Allan J. Moustgaard, konsulent, Sustineri

I 14 år har jeg udviklet, scopet og lanceret adskillige produkter og projekter. Min start var udviklings- og applikationsingeniør hos Siemens. Dette indebar styring og eksekvering af kundespecifikke udviklingsprojekter. Senere arbejdede jeg i udlandet, hvor jeg fungerede som projektleder og fagekspert, der støttede de lokale R&D-teams. I 2017 overgik jeg til produktledelse hos Kamstrup, hvor jeg har trives i front-end af projektudvikling, samt ledt produktlanceringer.

Læs mere om Allan