Studietur til Shanghai og den store kinesiske tech revolution

De færreste er opmærksomme på, at kinesiske virksomheder er globalt førende inden for flere af de vigtige områder, som kan forme vores fremtid: Droner, solceller, gaming, mobilbetalinger, sociale medier, e-handel og praktisk anvendelse af kunstig intelligens. "European Slow" er et begreb og Made by China 2025 et mål.

Tag med til Kina 8. - 13. september 2019 og få ny inspiration, netværk og viden om hvordan digitaliseringen forandrer fremtidens købsadfærd og skabet helt nye markedet og forretningsmodeller.

Programmet vil være tæt pakket med spændende oplæg, diskussioner og oplevelser, der giver et lærerigt indblik i, hvad der driver den teknologiske udvikling i verdens største digitale økonomi med 800 millioner internetbrugere.

Vi besøger nogle af Kinas fremadstormende virksomheder, som er helt i front, når det gælder e-handel, sociale medier, men også stærke udenlandske brands, der har gjort sig lærerige erfaringer på det enorme Kinesiske marked, eksempelvis JD.com, TikTok, Tencent, Huawei, HeMa Fresh eller robotvirksomheden MIR.

Der er begrænsede antal pladser, og du kan læse mere om turen her: www.studytour-markedsforing.dk

Du er velkommen til at kontakte Direktør for Dansk Markedsføring Thomas Wahl for at høre mere om programmet - tlf: 2255 7244 eller skriv til tilmelding@markedsforing.dk og oplys at du er medlem hos DANSK IT, så deltager du på turen for 29.000 kr. – normalprisen er 31.000 kr.