Business Relationship Management

Dette kursus er for dig der møder forretningen i det daglige og som gerne vil have redskaber til at sikre at dialogen bliver løftet til det rette strategiske niveau og bidrager til at etablere og vedligeholde en relation baseret på gensidig professionel tillid og respekt

Som deltager på kurset opnår du og din virksomhed

  • en forståelse for hvordan I organiserer initiativer og projekter på en måde, der styrker relationen
  • indsigt i hvordan I starter en forretningsdialog på det rigtige niveau og med det rigtige indhold
  • viden om hvordan I etablerer et fundament af professionel tillid og respekt
  • indblik i hvordan I ændrer leverancedialog til forretningsdialog
  • værktøjer til hvordan I kan bruge utilfredshed som et afsæt for forretningsdialog

Læs mere om kurset

Målgruppe

Udbytte

Underviser

Det med småt

KOMMENDE HOLD - TILMELD DIG HER


DANSK IT afholder dette kursus i samarbejde med BlueHat og Peopleteam

BlueHat og Peopleteam tilbyder kurser, konferencer og rådgivning inden for IT og IT service management. De har især speciale i service strategi & design, ITIL, processer og kunder, lean, samt projekt- og programledelse. Deres dygtige undervisere og konsulenter har mange års kombinerede erfaringer indenfor IT samt finansbranchen, i forhold til at løse problemer i både store offentlige, samt private organisationer.

www.bluehat.dk           www.peopleteam.dk

Kursus on Demand

Dette kursus tilbydes også som Kursus on Demand - et skræddersyet kursus, der tager udgangspunkt i din organisations ønsker og behov. 

Ønsker du at høre mere så ring og få en uforpligtende snak.

Det sker også i DANSK IT: