It service management

Som medlem bliver du holdt ajour med den seneste udvikling i metoder, modeller og praksisser inden for serviceprocesser.

Dit udbytte

Medlemsprofil

Program og kommende møder

Facilitator

Vigtige oplysninger

Kim Darre profil

Alle virksomheder slås med de samme ting

Efter flere år i udlandet søgte Kim Darré fra Atlas Copco et netværk, hvor han både kunne blive fagligt inspireret, men hvor han også fik et netværk med andre it-profiler inden for service management-feltet. I dag har Kim været medlem af Dansk IT´s netværksgruppe IT Service management i over 10 år. Og gruppens drøftelser er stadig aktuelle for det garvede medlem.
Rikke Hvilshøj direktør dansk it

Rikke Hvilshøj: ”Du får mest værdi af et netværk, når du deler din tvivl”

Som administrerende direktør i Dansk IT og tidligere minister har Rikke Hvilshøj stor erfaring med at netværke. I takt med at hendes karriere har udviklet sig har hendes behov for at netværke strategisk gjort det samme. Her deler hun ud af sine erfaringer om, hvordan man får mest udbytte af sit netværk.

ITIL® 4

Lær hvordan du tilrettelægger og styrer din organisations it-serviceopgaver med kurser i ITIL®