Tilmeld online generalforsamling 2020

Pga. coronavirussen vil Dansk IT's 62. ordinære generalforsamling blive afholdt online den 31. marts 2020 kl. 16.00.

En del af den sædvanlige mundtlige beretning fra formand Lisa Herold Ferbing og præsentationen af aktivitetsplanen for 2020 fra adm. direktør Rikke Hvilshøj vil ske i skriftlig form. Dette vil blive udsendt på forhånd således, at det stadig er muligt at stille spørgsmål. Vi vil også sikre, at det vil være muligt at gennemføre afstemning, hvis dette bliver begæret.

Grundet omstændighederne har vi også valgt at aflyse de faglige oplæg og diskussion om cybersikkerhed og det stigende trusselsbillede i en ustabil verden.

Hvert medlem er blevet tilsendt en indkaldelse til generalforsamling skriftligt senest tre uger før afholdelse. Indkaldelsen vil indeholde dagsorden, regnskab og oversigt over kandidater til bestyrelsen.

Alle, der allerede har tilmeldt sig generalforsamlingen, vil dagen forinden få tilsendt et link til videokonferencen.

Generalforsamlingen er kun for medlemmer. Husk at logge ind inden du tilmelder.

Praktisk info

Online: Zoom

Dato

31. marts 2020

Varighed

1,5 timer

16:00-17:30

Sidste tilmelding

30-03-2020

Event titel Medlemspris (DKK ekskl. moms) Ikke-medlempris (DKK ekskl. moms)
Webinar deltagelse

Generalforsamlingen er kun for medlemmer. Husk at logge ind inden du tilmelder.