IT Service Management ISO 20000

Med et ITSM certifikat kan du bevise, at du er professionel i IT Service Management. Kurset er praktisk orienteret på forskellige niveauer - Foundation, Specialist, Expert og Master. 

The philosophy: Rather than try to do everything that we “could do”, why not focus on everything that we  must do” initially? This will save time and money.

I næsten enhver virksomhed bestemmer kvaliteten af IT Service Management niveauet af kundetilfredshed. EXIN certificering af ITSM giver et godt grundlag for virksomheder at implementere og drive ITSM i henhold til den internationalt accepterede ISO 20000 standard. 

EXIN-programmet supplerer essensen af ITIL® med den kvalitetstænkning, der er indehold i ISO-tilgangen og tilføjer rollebaseret tænkning. Og med fire certificeringsniveauer - Foundation, Specialist, Expert og Master - kan enhver it-professionel følge et komplet certificeringsprogram fra operationelt til strategisk niveau.


IT Service Management derfor!

Pt. ingen kurser

ITSM 'hurtig beregner'

Med denne ITSM 'hurtig beregner' kan kandidaten på bare to trin se, hvad den optimale vej er for en ITSM professionel certificering.

1. Vælg blot din placering i ITSM diagrammet
2. Indtast de certifikater du allerede har opnået

Beregneren overvejer alle de mulige veje der er, og præsenterer den bedste vej for dig på bare et kort øjeblik.

Partnerkursus

Dette kursus er leveret af en Partner

Vores Partner er godkendt kursusudbyder af DANSK IT og EXIN Holding.

Dermed lever Partneren op til høje kvalitetskrav ift. blandt andet ISO9001 og er underlagt overvågning og autdtering, som sikrer jer en høj kvalitet og standard.

Bliv kursus partner

SIAM puzzle

Netværk - Torsdag - d. 15/2/2018

Netværk: Service Integration and Multisourcing

DANSK IT´s nye netværk, Service Integration and Multisourcing, beskæftiger sig med udbredelse af viden inden for samarbejde mellem flere leverandører om leverance af services til kundeorganisationer.
Lean og DevOps

Netværk - Tirsdag - d. 30/1/2018

Netværk: Lean og DevOps

Bliv en del af et nyt netværk, der udfordrer og inspirerer deltagerne med nyt input omkring Lean og DevOps. Herunder at sikre et konstruktivt miljø til at dele erfaringer, udfordringer og succeser.

Se datoer for åben eksamen 

Netværk ITIL

Netværk - Onsdag - d. 24/1/2018

Netværk: It Service Management

Netværket It Service Management afdækker, hvordan it-processer kan understøtte forretningens behov på den mest effektive måde, både hvad angår forbrug af ressourcer og leveret kvalitet.

Akkrediterede Partnere



 

Et samarbejde mellem DANSK IT & EXIN

 

ITIL®/PRINCE2®/PRINCE2 Agile®/MSP®/M_o_R®/P3O®/MoP®/MoV®/RESILIA™ is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
TOGAF is a registered trademark of The Open Group in the United States and other countries.