Er du front medarbejder i Service desken, og har du brug for en hurtig tilgang til viden i forhold til, hvad der kræves for effektivt at kunne supportere kunderne samt forstå Service Deskens opgave? Så er dette kurset for dig.
Bettina Prühs
Bettina har været ITSM konsulent og underviser siden 2007. Før det var hun IT driftschef, projektleder, systemadministrator og supporter.
Hun har for nyligt taget en kandidatgrad i arbejdspsykologi for at øge fokusset på den humanistiske side af IT branchen og Service Desk opgaven.
Denne certificering verificerer, at front-line supportere besidder de grundlæggede færdigheder, der skal til for at udføre service og support. Det giver en forståelse for vigtigste service management processer og udvikler medarbejderens grund kompetencer.
Service deskens front medarbejdere agerer som det primære kontaktpunkt i forhold til kunderne. Det er vigtigt, at Service desk medarbejdere er i stand til at give en effektiv service i forhold til enhver henvendelse.
Dette kursus indeholder syv moduler der er grundlæggende i forhold til rollen som support specialist
Færdigheder der vil blive opnået er: