På firmakurset lærer I, hvordan I udvikler en effektiv Service desk, der skaber værdi for brugerne.
Certificering er et tilbud til dig, der ønsker papir på dine kompetencer.
Eksamen
SDComm® er kommet til verden med inspiration fra den kommercielle kundeserviceverden. Her anvendes metoder, der har vist sig effektive gennem mange års udvikling og konstant pres fra kunder og forbrugere. IT Service desk har nu mulighed for at ”stjæle” denne erfaring og bruge den direkte overfor sine brugere – der jo har ret til det samme serviceniveau, som hvis man var en kunde, der frit kunne vælge serviceydelser fra forskellige leverandører.
Som Service desk medarbejder kan det svært at efterleve krav om øget effektivitet samtidig med at bevare et højt serviceniveau. Ofte kan de kommunikative kompetencer gøre en stor forskel i brugernes oplevelse af IT Service desk. Med de rette redskaber kan alle lære god kommunikation, så brugeroplevelsen kommer helt i top. På dette kursus lærer du en række helt konkrete teknikker og metoder, som styrker dine kommunikative evner i det daglige arbejde i Service desken.
Efter disse tre dage er I klædt på til at yde den optimale service ud fra bruger og situation. Og I kan gøre det gennem let anvendelige teknikker, som er lige til at bruge, når du kommer hjem.
Baggrund for kurset
SDComm® er kommet til verden med inspiration fra den kommercielle kundeserviceverden. Her anvendes metoder, der har vist sig effektive gennem mange års udvikling og konstant pres fra kunder og forbrugere. IT Service desk har nu mulighed for at ”stjæle” denne erfaring og bruge den direkte overfor sine brugere – der jo har ret til det samme serviceniveau, som hvis man var en kunde, der frit kunne vælge serviceydelser fra forskellige leverandører.
Kurset er udviklet i et samarbejde med Peopleteam og Dialog+.
Underviserne har selv har mange års erfaring fra Service desk og kommerciel kundeservice.
Dag 1
Dag 2
Dag 3