FAQ
Her kan du få svar på mange spørgsmål om OffDig 2021. Kan du ikke finde svar på lige præcis dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på offdig@dit.dk.
Her kan du få svar på mange spørgsmål om OffDig 2021. Kan du ikke finde svar på lige præcis dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på offdig@dit.dk.
OffDig 2021 består af en fysisk konference den 6. - 7. september i Aarhus og et OffDig-univers, hvor fagligt indhold med online og hybride events spredes ud over hele året. Du kan vælge at tilmelde dig hele OffDig 2021 inkl. den fysiske konference eller kun OffDig-universet. Dele af indholdet fra konferencen vil blive streamet, så du kan følge med online.
Med en billet til OffDig-universet får du hver måned adgang til online og mindre fysiske events (hvis muligt) i form af nationale og internationale keynotes, krigshistorier fra det offentlige Danmark, spændende cases med efterfølgende dialog, networking og meget andet fra Dansk IT og OffDig’s mange medarrangører.
Konferencen afholdes den 6. -7. september og vil som udgangspunkt afholdes, som vi kender den, dog med færre spor. Indholdet på konferencen vil primært være debatter, talks, samskabelses-sessions og workshops. Konkrete cases mv. fordeles over året og afholdes som virtuelle og hybride events (hvis muligt).
Vi forventer at afholde middag efter konferencens 1. dag.
Vi krydser fingre for, at vi til september kan mødes til en fysisk konference. Vi følger myndighedernes restriktioner ift. deltagerantal, sikkerhed mv., og har flere scenarier i tankerne ift. at gennemføre en fysisk konference.
Der kan således være restriktioner på, hvor mange, vi må samles, hvorfor tilmeldingerne er først til mølle. Vi har pga. situationen i år, set os nødsaget til at prioritere i deltagerne, således at ansatte i den offentlige sektor har første prioritet og leverandører, som ikke er medarrangører på konferencen, vil i første omgang komme på en venteliste.
Du kan sagtens tilmelde dig OffDig, selvom du ikke er offentligt ansat.
Er du ansat hos en it-leverandør eller et konsulenthus, som ikke er medarrangør af OffDig, vil du i første omgang komme på en venteliste til den fysiske konference, i tilfælde af, at der er restriktioner på antal. Men vi håber naturligvis, at kunne byde alle interesserede velkommen på konferencen.
Tilmeldingen åbner den 19. januar 2021. Du tilmelder dig på tilmeldingssiden, hvorefter du modtager en bekræftelsesmail. Har du ikke modtaget en bekræftelsesmail, så tjek dit spam-filter eller kontakt Dansk IT, hvis den stadig mangler.
Eventuelle Covid-19 restriktioner vil være afgørende for, hvor mange deltagere der er plads til på konferencen. Samme vil være gældende for, hvem som kan deltage. Medarbejdere der er ansat i den offentlige sektor vil have 1. prioritet, og leverandører der ikke er medarrangører på OffDig, vil i første omgang blive tilmeldt en venteliste.
Tilmeldingsfrist
Du kan tilmelde dig hele året og online få adgang til alt indhold, som ligger på OffDig-universets platform.
Ønsker du at tilmelde dig konferencen, anbefaler vi, at du gør det hurtigt, da der muligvis vil være restriktioner på, hvor mange, der er plads til.
Du vil blive faktureret for OffDig-universet ved tilmelding, og for konferencen, der udgør kr. 3000,- når vi kan annoncere, at den med sikkerhed kan afholdes.
Framelding
Ved tilmelding til ’OffDig-univers’ er din tilmelding bindende og kan ikke frameldes.
Ved tilmelding til ’OffDig-univers inkl. konference’ er din tilmelding til ’OffDig-univers’ bindende og kan ikke frameldes.
Selve konferencedelen kan frameldes jf. Dansk IT's normale frameldingsregler som er, at ved framelding 4 uger før konferencens afholdelse, kræves 50% af deltagergebyret inkl. moms. Ved framelding 2 uger før konferencens afholdelse opkræves hele deltagergebyret inkl. moms. Framelding skal ske skriftligt pr. mail til offdig@dit.dk.
Ombytning
Din tilmelding til OffDig-universet er personlig, men du er velkommen til at allokere din plads på den fysiske konference til en kollega, der også har en billet til OffDig-universet (eventuel difference betales, hvis personen ikke er medlem af Dansk IT). Husk at give os besked. Ved ombytning af plads koster det et administrationsgebyr på kr. 295,- ekskl. moms.
Tilmeld en anden end mig selv
Ikke medlem
Er personen ikke medlem følger du blot tilmeldingen.
Medlem
Hvis personen er medlem, skal du bruge e-mail og kodeord for at kunne få medlemsrabatten. Du skal derfor enten ’logge ind’ som den anden person og så tilmelde personen. Har du ikke kodeordet, så klik på ’Log in’ og vælg ’Glemt kodeord’ og få tilsendt et nyt kodeord til personens e-mailadresse. Personen kan altid nulstille koden bagefter.
Ønsker at melde mig ind i Dansk IT og få eventet til medlemspris
På tilmeldingssiden vælg 'Jeg ønsker at melde mig ind i Dansk IT og få arrangementet til medlemspris'
Udfyld resten af felterne og kør tilmeldingen til ende. Du modtager særskilte faktura fra Dansk IT - en for medlemskab og en faktura for din deltagelse.
Min virksomhed har en virksomhedsaftale med Dansk IT, hvordan tilmelder jeg mig?
Kontakt Dansk IT på tlf.: 3311 1560 / mail: dit@dit.dk så hjælper vi dig.
Kontakt
Har du yderligere spørgsmål til din tilmelding, kan du kontakte projektkoordinator, Carol Azubal Mikkelsen på tlf.: 3317 9779 / mail: ca@dit.dk
Konferencen bliver billigere jo flere I deltager fra samme organisation:
For at opnå rabatten, skal I sende en mail til Carol Azubal Mikkelsen på ca@dit.dk, som sender jer en formular I bedes udfylde plus vi hjælper jer med at tilmelde alle på én gang.
Har du brug for teknisk support eller har spørgsmål vedrørende platformen, kan du måske få svar herunder. Hvis ikke kan du kontakte os på offdig@dit.dk.
FAQ
Jeg kan ikke se videoen på hjemmesiden
- Har du husket at indtaste password (se password i mailen du modtager på dagen)
- Tjek at videoen ikke er sat på pause. I bunden af videobilledet i højre hjørne findes et play/pause symbol.
- Prøv at lukke browseren og åbne den igen
- Prøv en anden browser. Streamingen fungerer bedst i enten Google Chrome eller Microsoft Edge browser
Jeg har ingen lyd på videoen
- Tjek at du har skruet godt op for lyden på din computer
- Prøv at lukke browseren og åbne den igen
- Prøv en anden browser. Streamingen fungerer bedst i enten Google Chrome eller Microsoft Edge browser
Kvaliteten på videoen er ikke god /billedet er ’mudret’/videoen hakker
- Nederst i venstre hjørne af videobilledet er der et lille tandhjul. Hvis du klikker på dette kan du vælge kvaliteten på videoen. 1080p er den højeste kvalitet. Denne kræver en god internetforbindelse.
- Prøv at ’refreshe’ browser billedet
- Prøv en anden browser. Streamingen fungerer bedst i enten Google Chrome eller Microsoft Edge browser