Om konferencen

Konferencen trækker over 1.500 deltagere fra hele Danmark – lige fra borgerservicemedarbejderen i kommunen til it-direktøren i den offentlige myndighed. På konferencen kan du blive inspireret, udveksle idéer og ikke mindst netværke.

Konferencen er ’stedet’, hvor alle der arbejder med offentlig digitalisering kan mødes og debattere de udfordringer og muligheder, som digitaliseringen afføder. 

Konferencen byder på mere end 9 sideløbende spor med indlæg og cases, der har fokus på den operationelle del af digitaliseringen samt debatter, der adresserer de politiske spørgsmål omkring digitaliseringen af den offentlige sektor.  

Så hvad enten du interesserer dig for det strategiske niveau, eller hellere vil høre hvordan man helt lavpraktisk håndterer digitalisering i en kommune, så byder konferenceprogrammet på noget for dig. Fælles for alle sessioner er, at vi tilstræber et højt fagligt niveau i de cases, indlæg og debatter, du kan høre på konferencen. 

Konferencen huser også omkring 60 udstillerstande, hvor leverandører er parat til at inspirere dig og hjælpe din virksomhed videre med den digitale udvikling. Som deltager får du rig mulighed for at netværke med kolleger fra andre offentlige organisationer, leverandører og konsulenter.

Målgruppe
Konferencen henvender sig til alle, der beskæftiger sig med digitaliseringen af det offentlige Danmark; kommuner, regioner, statslige og offentlige institutioner, uddannelsesinstitutioner, leverandører og konsulenthuse.

Sociale medier
Meld dig ind i konferencens LinkedIn-gruppe og følg konferencen på Twitter #offdig.

 

Kommende Offdig konferencer

Den 18. - 19. marts 2020
Den 17. - 18. marts 2021